Manduktion i Makroøkonomi

• Benjamin Selnæs
  • Helena Mosbæk
  • Nicolai Østergaard

Hej DØK’14 og andre interesserede. Eksaminerne er over jer, men vi håber de er og har været gode ved jer. Men i den sammenhæng kan vi informere om, at der bliver afholdt manuduktion i makroøkonomi, da der var stor tilslutning til dette. Prisen lyder på sølle 50,- kr. Manuduktionen afholdes lørdag d. 9 januar fra kl. 1000 – 1500, således dem, der skal op mandag, har søndagen til at få styr på de sidste løse ender.

Manuduktøren bliver Kristoffer Brodersen, som tidligere har afhold manuduktion i faget, og som nogle kender som øvelseslærer i organisation & ledelse.

Manuduktion indeholder en kort introduktion til de forskellige begreber og variable makroøkonomien arbejder med.

Dernæst bliver der en gennemgang af modellen for aggregeret udbud og efterspørgsel samt gennemgås også Solow’s vækst model. Og til slut, hvis der er tid, kan der stilles åbne spørgsmål. Bestyrelsen ønsker alle en god jul og godt nytår!

Lørdag, 9. januar 2016 - 10:00
Price: