Studentermedhjælp til IT support i DI’s interne IT funktion

Virksomhed:
Dansk Industri
Arbejdssted:
København
Ansøgningsfrist:
Fredag, 18. december 2015
Kontakt:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT support teamleder Kim Rosgaard på telefon 3377 3377.

DI's enhed for IT søger en dygtig IT studerende med flair for generel IT support af DI's medarbejdere og med mod på bl.a. test af IT systemer og administrativ assistance til IT projekter

DI hjælper hver dag 10.000 medlemmer, herunder de største danske virksomheder, med at vinde! DI arbejder for, at Danmark skal være verdens mest attraktive land for virksomheder at arbejde i og ud fra. Når virksomheder i Danmark vinder, vinder hele Danmark. 

Om jobbet og os – IT
DI’s strategi forfølger vi også IT-mæssigt, hvor vi som led i et stadigt mere digitaliseret DI udnytter de mange IT muligheder.

Det gør vi med 4 gode og dygtige teams, der dagligt bidrager til at sikre DI tilgængelige, hurtige og velfungerende IT løsninger sammen med mange interne og eksterne samarbejdspartnere.

Det er i teamet for IT support, at du skal arbejde og her får du 7 kompetente, motiverede og glade kollegaer (heraf i øvrigt 2 IT supporterlærlinge), og som alle hver dag yder en stor indsats med at holde alle medarbejdere i DI kørende med DI’s IT løsninger.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte

  • IT supportopgaver - primært omkring brug af MS Office produkterne og med hjælp med print, men også udrulningshjælp når vi f.eks. ruller nye iPhones og bærbare PC’ere ud i DI.
  • Test og fejlundersøgelser. Det vil f.eks. være brugertests opstillet af udviklerne omkring DI’s hjemmeside (DI.DK) og omkring DI’s dokument- og videndelingssystem (GetOrganized).
  • Administrative opgaver i forbindelse med projekter og de aktiviteter det kaster af sig (f.eks. mødebooking).
  • Vedligeholdelsesopgaver (f.eks. fælles emneord på tværs af DI’s IT systemer som er vigtige for videndeling og rådgivning af DI’s medlemmer samt smårettelser i fælles dokumentskabeloner).

Du vil kunne arbejde op til 15 timer ugentligt, dog afhængigt af dit studiebehov og vi finder sammen indplacering af timerne på hverdage mellem kl. 8 og 17.

Om dig

  • Du er i gang med en videregående uddannelse indenfor IT.
  • Du har god erfaring med MS Windows (7+) og med MS Office-pakken.
  • Du har en del erfaring med pc’ere, printere og iPhones.
  • Du oplever at dine bekendte ofte tager fat i dig for at få IT support og det er fordi, at du udviser glæde og stor hjælpsomhed, og fordi de ved, at du kan hjælpe dem videre.
  • Du trives med en varierende opgaver og udfordringer bare det har med IT at gøre.
  • Du kan godt trives med at arbejde struktureret med IT supportsager og den dokumentation der er med det.
  • Du vil gerne lave korte vejledninger og måske på sigt demo’er for andre.
  • Du både taler og skriver flydende dansk.

Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT support teamleder Kim Rosgaard på telefon 3377 3377.

Din ansøgning, CV og eksamenspapirer skal indsendes via di.dk/job senest 18. december 2015.